L’empresa pública de reciclat i tractament de residus de la Plana Reciplasa ha efectuat un canvi en la seva imatge corporativa per millorar el coneixement de la seva activitat en la societat. La nova imatge busca transmetre millor el procés que fan els residus en les seves instal·lacions. La campanya ha estat presentada avui en el ple de l’Ajuntament de Castelló per la vicealcaldesa de Castelló i presidenta de Reciplasa, Ali Brancal, i l’alcalde d’Onda i vicepresident de l’entitat, Ximo Huguet, que han destacat que “el consell d’administració de Reciplasa va detectar un gran desconeixement de les seves activitats per part de la societat per això aquest canvi d’imatge corporativa ve acompanyat d’altres accions que, buscant la màxima transparència, han de donar a conèixer què activitat duu a terme Reciplasa i on s’inverteixen els impostos de la ciutadania”.

Per això, Brancal ha anunciat que hi ha hagut canvis a la pàgina web, amb la qual “pretenem millorar la comunicació amb el ciutadà i fer-la més accessible. La creació d’una pàgina en Facebook, per donar a conèixer els fets més destacables de la societat pública, així com l’estrena d’un vídeo corporatiu per conscienciar a la ciutadania dels costos que suposa als ajuntaments no reciclar”. Finalment, la presidenta ha anunciat que l’entitat durà a terme una nova campanya en els mitjans de comunicació que també busca de la conscienciació dels ciutadans i donar a conèixer l’activitat de la identitat.

Reciplasa, tal com assegura la vicealcaldesa de Castelló i presidenta de Reciplasa “en un acte de transparència vol donar a conèixer l’activitat tan important que realitza com és el tractament i el reciclatge dels residus que es generen a la zona centre de la província de Castelló”. Així, els dirigents de l’ens conclouen que “aquestes accions han d’anar acompanyades per campanyes de conscienciació en els diferents municipis, que durem a terme des dels consistoris i des de la pròpia societat, per conscienciar a les veïnes i veïns de la importància que té la separació en origen i el consum responsable”.

Podeu trobar un resum de la presentació al següent enllaç:

 

Written by admin